Newness and Re-flections for the new year

After the whirlwind of the new year I have had a lot to write about but almost no time to sit down and put to words succinct thoughts, and to share the last moments and impressions of the old year. Upon the threshold of the new year I made a pact, that I would write from the heart and that I would compose more interesting fun stories from my travels and my adventures here in New York. So much has happened so much has changed and a lot has remained the same….

2013 was by no means easy it was a year of deep transformation, big decisions and great change. It has left me with much to think about in terms of choices, people and energy given and shared with those close and far away. In this past year, I have fought with demons and insecurities, I have dealt with devastating heart break, despair and loss, and I have gained deep, true, valuable friendships, loving moments with new friends and old, and a deeper understanding of the path that lies ahead. I have seen how it feels to allow for things to happen as they may, I have experienced pure joy, exhilarating laughter until by belly hurt and felt great happiness in the most unstructured and unplanned moments. There was a chance for sincere reflection and silence that have brought clarity and understanding to even the most difficult situations. This past year made me dig deeper feel more and try harder than I have ever done in the past. I would go back and do it again and again the same way, because with out these precious valuable lessons and deeply moving moments I would not be where I am today. I thank all my friends who've followed and read and commented on the blog so far and I have deep gratitude for the encouragement to keep writing in the year ahead! Until we meet again! Have a happy, glorious and loving new year.






Ο περασμένος χρόνος ήταν κάθε άλλο παρά εύκολος. Ήταν ένας χρόνος γεμάτος αλλαγές, μεγάλες και μικρές, όπως και σημαντικές αποφάσεις ζωής.  Τον αποχαιρέτισα και είχα πολλά να επεξεργαστώ από τις επιλογές μου και την ενέργεια που μοιράζεται μεταξύ ανθρώπων κοντά και μακρυά μου μέχρι και τις ανάγκες μου για επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη. Αποφάσισα στις αρχές του νέου έτους και υποσχέθηκα στον εαυτό μου και στους φίλους αναγνώστες που με παροτρύνουν να γράψω περισσότερο, ότι θα γράψω από καρδιάς και όχι επιφανειακές δηλώσεις και πως θα γεμίζω τις αναρτήσεις μου με περισσότερες τρελές ιστορίες και εικόνες από τις εμπειρίες μου στη Νέα Υόρκη.

Μέσα στο χρόνο που μας άφησε πάλεψα με τους μεγαλύτερους δαίμονες μου, τους φόβους και τις ανασφάλειες μου, ένιωσα βαθύτατη μοναξιά, ένιωσα τι σημαίνει ράγισμα καρδιάς και τον χαμό μιας αγάπης, αλλά και της απίστευτης φιλίας, με στιγμές πηγαίας αλληλεγγύης  και μοιράσματος με νέους και παλιούς φίλους που με αγκάλιασαν και με δέχτηκαν στη ζωή τους χωρίς δεύτερη σκέψη. 'Ένιωσα τι σημαίνει αληθινή χαρά, να γελάς με τη καρδιά σου, όπως επίσης να κλαις από απόγνωση τόσο δυνατά που νομίζεις ότι θα πεθάνεις. Αυτή η χρονιά με ανάγκασε να ψάξω πιο βαθιά από ποτέ και να νιώσω ότι δεν έχω ξανανιώσει στο παρελθόν. Θα γυρνούσα χίλιες φορές ξανά και ξανά στις ίδιες στιγμές, χωρίς να αλλάξω τίποτα διότι αυτά τα πολύτιμα μαθήματα και οι αξέχαστες εμπειρίες με έχουν οδηγήσει εδώ που είμαι σήμερα, σε ένα περιβάλλον απόλυτης αγάπης και θαλπωρής. Έχω απέραντη ευγνωμοσύνη για τους πολύτιμους φίλους και την οικογένεια μου και βέβαια τους αναγνώστες του μπλογκ στην Ελλάδα, την Αμερική και όπου άλλου είναι σκορπισμένοι στην Ευρώπη και Ασία!.  Σας εύχομαι όλους μια πραγματικά, αληθινή, υπέροχη και αγαπημένη χρονιά. Εις το επανιδείν!



--January 25th 2014 New York, NY 

Comments

  1. Ελεάνα! Εύχομαι απο την καρδιά μου να έχεις υγεία και δύναμη στη συνέχεια του ταξιδιού που ονομάζεται ζωή.... Με αγάπη και εκτίμηση!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου! και σε σένα ότι πιο όμορφο και δημιουργικό και σύντομα ελπίζω καλή μας αντάμωση

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

The Modern Diaspora a series...episode 1.

Diaspora Diaries Vol. 2 A look back in time.

It's My Pleasure-- a declaration of mutual understanding.